A saját kardba való beledőlés!
2016. június 02. írta: Muzsik Gyula

A saját kardba való beledőlés!

dontka1.png

"Bélyeget gyűjtöttem.
Papa hozott egyszer egy kilót.
Azóta nem gyűjtök bélyeget."

Ez a svéd gyermekvers jutott eszembe, amikor egy délután (aztán másnap is, meg harmadnap is) a 4-es út melletti egyik zöldségesbódén ezt a futófény feliratot megláttam:

"MINDENNAP AKCIÓ"

 

Aztán más is eszembe jutott...
Az például, hogy ezt egy tőrölmetszett ZÜM-ZÜM (Zöldségesbódét Üzemeltető Manager) zugmarketingese vagy maga a manager túltolta. És nem kicsit. Nagyon!

A (lehetséges) vevő ugyanis gondolkodó lény, nem pedig egy 2 bites áramkör.
Ez az üzenet ezért (is)...

  • brandrontó -  A vevő azonnal vágja, hogy "Ha mindennap akció van, akkor ez azt jelenti babám, hogy eddig jól le akartál húzni mindenkit. Haha...nem jött be! Akcióznod kell, mi, hogy rád ne rohadjon a cucc!"
  • döntéshalasztó - A vevő simán gondolhatja, hogy "Mindennap akció van? Ja, akkor majd jövök holnap vagy valamikor..."
  • bizalomcsökkentő - Ha valaki jobban belegondol eszébe juthat, hogy itt mindenáron (akár ilyen módszerrel is) meg akarják őt fogni. "Vajon mi baj lehet a termékkel, ha ennyire nyomulnia kell?"

Te ezt soha ne csináld!

Sikeres akciókat akarsz? Akkor betonkeményen ragaszkodj (képzavar!) a következő 3 alapelvhez:

  1. Az akcióidnak mindig legyen valami oka vagy alkalma!

  2. Az okot vagy alkalmat mindig kösd a (lehetséges) vevőid orrára!

  3. Sose mindenkinek, hanem mindig célpiacnak (szegmensnek) akciózz!

A bejegyzés trackback címe:

https://kekoceanosito.blog.hu/api/trackback/id/tr738744786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása